måndag 16 augusti 2010

Nr. 27


12 kommentarer:

eli sa...

lol what

Patrick sa...

hahah funny

Anton Krüll sa...

http://maps.google.se/maps?f=q&source=s_q&hl=sv&geocode=&q=Nice,+Frankrike&sll=61.606396,21.225586&sspn=24.863603,82.089844&ie=UTF8&hq=&hnear=Nice,+Alpes-Maritimes,+Provence-Alpes-C%C3%B4te+d%27Azur,+Frankrike&t=h&z=12

Anton Krüll sa...

vänta, varför var scannern ett problem? den här är ju helt klart gjord i paint?

Olle sa...

toffer är avslöjad................

Johan sa...

Jag är inte helt säker på vad exakt som hände precis men jag paxar!

Olle sa...

Awesome! Jag skickade en inbjudan till bloggen till rott_patrask. Det var den enda mailen jag kunde lurka fram :)

Johan sa...

grymt.

Lucas sa...

Jag förstår faktiskt inte riktigt vad som händer här och hur det hänger ihop med bilden innan och efter.

Kan någon vara vänlig att förklara det för mig så blir jag glad.

Johan sa...

OM jag ska vara ärlig förstår inte jag heller riktigt. Antar att power-upen morphar med hajen eller nåt...

Lucas sa...

först trodde jag att hajenmonstret kom up ur poweupen... vilket var konstigt

Eugene sa...

snyggaste!!!